Krem z orzechów laskowych i dżem kokosowy – Nocciolata, Buko Organic

Możemy lubić owoce, lody, cukierki, żelki itd. Jednak to właśnie czekolada i wszystko co z kakao związane ma w sobie to "coś" co sprawia, że po nią sięgamy chętniej. Dodatkowo jeśli połączona jest np. z orzechami tworząc aksamitny krem rozpływający się w ustach to otrzymujemy tzw. "szczęście zamknięte w słoiczku", a jak wypadnie na tym tle połączenie kakao i kokosu określone dżemem? Przekonajcie się sami 😃
Po więcej taki wspaniałych i ciekawych produktów zapraszamy do sklepu ITALIMPORT 👍




wspólnie
dżem kokosowy

Nazwa:
Organiczny krem z kakao i orzechów laskowych i dżem kokosowy z czekoladą
Firma: Nocciolata, Buko Organic
Skład:
Krem z orzechów: cukier trzcinowy*, orzechy laskowe 16%*, olej słonecznikowy*, odtłuszczone mleko w proszku*, kakao 6,5%*, masło kakaowe*, lecytyna słonecznikowa, ekstrakt z wanilii*
Dżem kokosowy: mleko kokosowe 57%*, nektar kokosowy 41%*, kakao*
*Składniki pochodzące z plantacji ekologicznych.
Masa netto: 270g
Wartości odżywcze:
Krem z orzechów: 100g/ 530kcal, tłuszcz – 30g w tym kwasy tłuszczowe nasycone – 6g, węglowodany – 53g w tym cukry – 51g, błonnik – 4g, białko – 7g, sól – 0,13g
Dżem kokosowy: 100g/ 468 kcal, tłuszcz – 32,4g w tym kwasy tłuszczowe nasycone – 30g, węglowodany – 38,3g w tym cukry – 38g, błonnik – 4,6g, białko – 3,6g, sól – 0,1g
Informacje dodatkowe: produkt eko, bez oleju palmowego, bez glutenu
Sklep: Leclerc, Carrefour, Auchan, eko sklepy internetow np. italimport
Cena: krem - ok. 15 zł, dżem – ok. 20 zł

Nasza opinia
Wygląd: Krem z orzechów laskowych jak widać na zdjęciu jest bardzo gładki i lejący o apetycznym czekoladowym kolorze. Dżem natomiast jest bardziej galaretowaty i dość tłusty ale olej na powierzchni to zjawisko naturalne, smakuje jak ten dobry nierafinowany olej kokosowy. 

Smak:
Krem z orzechów laskowych: MIAZGA! Kochani, nie da się nic innego napisać, że jest to cudowna iście orzechowa wersja popularnego kremu na N :) Konsystencja i zapach identyczny a smak prawie taki sam bo  bardziej orzechowy. A to wszystko z prostym składem i bez oleju palmowego. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak trudno nam było się powstrzymać przed zjedzeniem całej zawartości słoiczka z waflami ryżowymi.

Dżem kokosowy: to dla nas totalna nowość. Nie wiedziałyśmy czego się spodziewać ale smak przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. BOMBA! Mocno intensywny smak kokosu (bez wiórków) połączony z kakao stworzył genialny duet. Nektar natomiast nadał nieco miodowej-owocowej nuty (jeśli ktoś jadł nektar kokosowy to zna ten smak – tutaj nasza recenzja). Ten dżem starczył nam na dłużej bo był mega słodki ale cieniutko posmarowany na gofrze dodał bardzo czekoladowo-kokosowego smaku.

Podsumowanie: Możecie się zdziwić naszym tak dużym entuzjazmem do tych produktów ale naprawdę oba słoiczki zostały wyczyszczone do czysta aby nic się na ściankach nie zmarnowało :D Dawno nie jadłyśmy tak dobrego bardzo orzechowego kremu a smak dżemu kokosowego będzie nam się śnił po nocach i będą to bardzo słodkie sny <3



Marchewkowo-pomarańczowe gofry z dżemem kokosowym Buko Organic

Batoniki kokosowo-migdałowe, nadziane kremem z orzechów laskowych Nocciolata, oblane domową kokosową czekoladą (przepis/recipe)


Ocena: 6 pand

87 komentarzy:

  1. No to już wiem, który z marketów odwiedzę w niedalekiej przyszłości :) Oba produkty mnie mocno zainteresowały, choć krem stosunkowo mało ma orzechów w składzie (?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla porównania Nutella ma 13% orzechów. Do tej pory jedząc kremu tego typu różnych zdrowszych firm ten opisany ma najwięcej orzechów w składzie. Kremy, które miały od 20-22% laskowiny w składzie już nazywały się "pastami" i miały zupełnie inną strukturę oraz inny smak, bardziej jak posłodzone orzechy laskowe. Więc prawdopodobnie to ok 16% jak w Nocciolacie to jest ta najlepsza proporcja aby uzyskać krem będący lepszą wersją Nutelli :)

      Usuń
    2. Naprawdę? Nigdy nie sprawdzałam składu nutelli, bo to dla mnie swego rodzaju wersja słodycza. Z reguły jak ją jem, to łyżeczką :) Muszę zatem rozejrzeć się i za tym kremem, może przebije nutellę.

      Usuń
  2. Bardziej jestem ciekawa dżemu owocowego, bo jeszcze nigdy czegoś takiego nie jadłam. Ciekawe jak smakuje :)
    Obie propozycje są mi nieznane, ale mnie zaciekawiły.
    Wszystko, co zdrowe i smaczne jest w kręgu moich zainteresowań :D
    Pozdrowionka! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kurczę, jakby nie było tego cukru, to bym leciała :D Ślinię się do ekranu, ech. Ale dżemu kokosowego będę wypatrywać, bo brzmi super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cukier to jakoś mało nas zaczął obchodzić po spróbowaniu kremu :P To był taki nasz zdrowszy cheat meal :D Tego dżemu same wypatrujemy bo nie sądzimy aby w domowych warunkach wyszło nam identycznie :)

      Usuń
  4. Chcę i kupię, dzięki Pandy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dżem kokosowy, krem orzechowy,ale rozpusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawił mnie ten dżem kokosowy. Chętnie go spróbuję. Zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszalałam! Co mam więcej powiedzieć. Aż mi ślinka pociekła. Chce to!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi narobiłyście smaku! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa przysmaki wyglądają pysznie, ale krem z orzechów laskowych podoba mi się zdecydowanie bardziej i tak pysznie wypełnia te batoniki :)
    A po Waszej opinii to już wiem, że to coś cudownego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszym celem w tworzeniu tych batoników był właśnie wyciekający krem ze środka :D Naszym zdaniem mega wpływa na zmysły ^^

      Usuń
  10. jadłabym :D łyżeczką prosto ze słoika :D takiego mi smaka narobiłyście!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No i ślinka mi pociekła, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię różnego rodzaju kremy, więc ten również by mi posmakował:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusiłaś mnie dżemem kokosowym. Pamiętam jak sama kiedyś robiłam dżem kokosowo porzeczkowy był obłędnie dobry. Lecę zobaczyć co dobrego jeszcze jest w tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżem z porzeczek i kokosu? to musiało być bardzo ciekawe :D Sklep ma taki świetny asortyment, że trudno mieścić się w jakichkolwiek ograniczeniach :P

      Usuń
  14. Widać, że dżem kokosowy to świetny produkt. ;] Do tego bez cukru. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słodki obłędnie ^^ Więc będzie idealnym produktem do słodzenia niesłodkich owsianek, budyni, naleśników i gofrów :D

      Usuń
  15. Ojej, super :) mogłabym wyjadać prosto ze słoika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no masz, kolejne pyszności na zakupowej liście:)
    kokosowy dżem mnie totalnie zaskoczył:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam... cóż na pyszności.
    Ale bym zjadła takie krem, normalnie ślinka cieknie.
    Taki dżem to dla mnie nowość, też super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem z orzechów wygląda przecudownie, choć można byłoby zamienić cukier trzcinowy na jakiś zdrowszy odpowiednik i może to mleko w proszku... Ale mam wymagania :D Z kolei dżem ma bardzo intrygujący skład, przez co chętnie bym go spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, można by było ale po zjedzeniu pierwszej (i nie ostatniej) łyżeczki zapominasz o cukrze :P Z drugiej strony np. ksylitol mógłby zmienić nieco jego smak a inny słodzik w formie płynnej zepsuć jego konsystencje więc może nie jest to takie proste... Skład dżemu idzie w parze ze smakiem więc bardzo polecamy :D

      Usuń
  19. Nie znam tej marki, trzeba będzie wypróbować :) Masło orzechowe uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chciała bym spróbować dżemu kokosowego. ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyżby dżem był słodszy od kremu? ;) Fajnie się prezentują te dwa produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak :) Nie porównywałyśmy tych produktów aż tak ze sobą bo jednak łączy je tylko słoik :P Ale dżem jest słodki jak na konfiturę przystało.

      Usuń
  22. Na taki krem z orzechów laskowych chętnie się skusze i kupię :) Prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dziwię się Waszemu entuzjazmowi, bo oba wyglądają przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba produkty wyglądają zachęcająco tylko cena mnie troszkę odstrasza :/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie tego dżemu :/ Jednak biorąc pod uwagę cenę składników a szczególnie nektaru kokosowego to w sumie nie dziwne :P

      Usuń
  25. Oba przysmaki są mi nie znane i bardzo chciałabym spróbować! Szczególnie dżemorka kokosowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Krem z orzechów bardzo mi podszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem bardzo ciekawa tego dżemu kokosowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kokos mnie ostatnio prześladuje! Kiedy myślę, że wypróbowałam już wszystko z jego dodatkiem, to znów pojawia się coś nowego :D Koniecznie muszę odwiedzić Carrefour! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mamy :P Ostatnio odkryłyśmy tyyyle ciekawych produktów z kokosem, że aż głowa mała. Niestety w naszym Carrefourze nie było ani dżemu ani kremu :/

      Usuń
  29. Oj zjadłabym ten krem z orzechów laskowych! :)
    A dżemu kokosowego nigdy nie miałam okazji skosztować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. krem b pewnie zszedl u mnie w jeden - dwa dni :p mniam!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieeeeee, nie słodkości, ja nie mogę teraz już przytyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu przytyć :P jeden słoiczek kremu zamiast obiadu i kolacji i jest dobrze xD haha :D

      Usuń
  32. Nie miałam pojęcia o istnieniu dżemów, w takiej wersji smakowej. Dla pewności kilka razy czytałam nazwę:D Brzmi pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same byłyśmy w małym szoku bo myślałyśmy, że już wszystkie produkty z kokosem znamy :P Jednak ciągle może nas coś zaskakiwać :)

      Usuń
  33. Znam te produkty. Sama przywoziłam z Włoch. Choć walizka była mega ciężka, motywacja do zjedzenia kremu była większa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle się nie dziwimy. Same zrobiłybyśmy wszystko aby jak najwięcej takich kremów wziąć ze sobą. Z resztą, w przewożeniu słoików już mamy wprawę xD

      Usuń
  34. Oj ten dżemik kokosowy to bym dopiero wciągnęła! Rzeczywiście do gofrów pasowałby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dżem kokosowy?! Chętnie bym poznała smak tego wynalazku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mega fajna konsystencja. Ten dżem brzmi szczególnie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dżem kokosowy to dla mnie totalny kosmos. Ale w taką przestrzeń kosmiczną chętnie bym się zapuściła :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w taką podróż wybrałybyśmy się ponownie :P

      Usuń
  38. Dżem kokosowy, pierwsze widzę :o Bardzo chętnie bym spróbowała, chociaż chyba jeszcze bardziej ciągnie mnie do tego kremu z orzechów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cuda! Mam ślinotok, chyba polubię ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając ofertę sklepu nie da się go nie polubić :P Jak my tak można było okraść sklep internetowy.... :P

      Usuń
  40. muszę ich poszukac i jeden i drugi na pewno przypadnie mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  41. no prosze nawet akie dżemy są;l D

    OdpowiedzUsuń
  42. Krem z orzechów laskowych to na pewno musi być cudo :D Sama robiłam kiedyś taką domową wersję z dodatkiem daktyli :) Chętnie bym spróbowała tej wersji, bo kocham wszystko co orzechowe :D A i dżem kokosowy to dla mnie nowość, która bardzo mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dżem kokosowy? Cóż to musi być za smak 😉

    OdpowiedzUsuń
  44. za dżem podziękuję, ale krem bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Od Buko najbardziej posmakował mi ten z solą <3 Polecam również z mango!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dżem kokosowy? Nigdy nie jadłam, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten dżem mnie zaciekawił. Właśnie patrzyłam na inne wersje jego i jestem ciekawa paru innych. Macie je? będzie jeszcze recenzja, bo chciałam poznać waszą opinię przed zakupem. Sandra :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałybyśmy ale niestety nie :P Mamy nadzieję, że pozostałe są równie dobre lub nawet lepsze :D

      Usuń
  48. A to ciekawostka z tym dżemem ☺

    OdpowiedzUsuń
  49. Niesamowicie ciekawe produkty!

    OdpowiedzUsuń
  50. O matko: dżem kokosowy- muszę go mieć, nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zawsze mnie czymś zaskoczycie. Zdrowsza nutella niejako jest mi znana ale ten dżem to jakaś apetyczna bomba (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dżem i nas zaskoczył :P nie tylko istnieniem ale również smakiem :)

      Usuń
  52. Kusi mnie szczególnie ten krem kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawe czy byłoby w Tesco... A nawet jeśli nie, to robię nalot na Carrefour :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same będziemy szukać ich w Tesco bo w Carrefourze u nas nie było :/

      Usuń
  54. Jestem zaskoczona dżemem z kokosa nie mniej niż Wy. Oczywiście nie jadłam, ale spróbowałabym. Kremu z orzechów też, bo nie możne wyjść źle. No dobra, może, ale - jak widać - nie tym raz.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jako fanka kokosa postawiłabym na dżem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie bym tego spróbowała! Musi smakować genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mówicie, że taki sam jak krem na N? Biorę :). Od dawna szukam zdrowej wersji tegoż przysmaku.

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam ten krem w saszetce i smakowała jakby miała jogurt/maślankę w składzie. Wy go nie wyczułyście więc pewnie moja była jakaś inna ale nadal dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  59. O dżemie kokosowym jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dżem kokosowy, matkozcórkom, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój poświęcony czas, a Anonimy prosimy o podpisywanie się :)

Copyright © 2016 Candy Pandas , Blogger