Chlebki wieloziarniste - IRENKI

Dziś następuje druga część z cyklu "Irenka dokarmia Pandy". Dzięki uprzejmości firmy Irenki otrzymałyśmy również  chlebek z samych ziaren, który swoim minimalizmem w składzie oraz smakiem oczywiście nas urzekł :) Znów takie rozwiązanie bardzo nam pomaga przy braku piekarnika a ich wyroby wystawione na talerzach bardzo przypominają te domowe :)

Zapraszamy przy okazji na fanpage Irenki (Irenek?) na fb!!







Nazwa: Chlebki wieloziarniste
Firma: Irenki
Skład: siemię lniane, pestki słonecznika, pestki dyni, sól himalajska.
Masa netto: 110g
Wartości odżywcze: 100g/ 384kcal, tłuszcz – 45,80g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone – 4,54g, węglowodany – 23,70g w tym cukry – 0g, błonnik – 18,91g, białko – 20,71g, sól – 0,74g
Informacje dodatkowe: bez glutenu (na terenie zakładu wytwarzane są produkty z glutenem), konserwantów, cukru i tłuszczu.
Sklep: Delikatesy T&J
Cena: około 5 zł

Nasza opinia
Wygląd: Jak widać chlebek w większości składa się z ziaren lnu ale posiada też dodatkowe składniki. W opakowaniu znajdują się 3 listki (czy też kromki). Wydają się być cienkie i bardzo łamliwe jednak nic z tych rzeczy, są wystarczająco grube oraz bardzo trwałe, nie kruszą się w rękach.

Smak: Jak może smakować coś co jest zrobione z 3-4 ulubionych składników? Musiała to być mieszanka idealna :) Przede wszystkim czuć sól, która w takich chlebkach nie jest bardzo intensywna, ale gdyby nie ona całość byłaby po prostu mdła. Pośród ziaren to siemię lniane nadaje główny smak a pestki słonecznika i dyni świetnie uzupełniają ten roślinny posmak jaki daje nam właśnie len. Całość jest bardzo chrupka i trwała a nawet lekko twarda. Jednak zęby bez problemu poradzą sobie z taką strukturą a przynajmniej ziarna nie rozlatują się nam w rękach. Pierwotnie miałyśmy plan aby zjeść je z jakimś dipem/serkiem ale chlebki są tak dobre same w sobie, że zjadłyśmy je w formie suchej przekąski. Mogłoby się też wydawać, że 3 kromki to za mało na dwie osoby, są jednak tak sycące, że zdecydowanie taka ilość nam odpowiada.

Podsumowanie: Dla nas jest to absolutny hit! I przekąska idealna! Można zrobić coś takiego samemu, jednak po pierwsze bez piekarnika łatwo nie jest, a po drugie jeśli zrobimy ich więcej to na pewno zjemy wszystko od razu i nici z naszego zapasu xD A tak w trakcie zbieganego dnia na uczelni lub w pracy można sięgnąć po taką pyszną i zdrową przekąskę! :)



Ocena: 6 pand

____________________________


KONKURS!!!

Jeżeli ktoś z Was chce sobie zrobić prezent na Gwiazdkę w postaci np. żelazka, elektrycznej szczoteczki do zębów czy miksera to zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na bangla.pl
Spieszcie się, ponieważ na zgłoszenia czekają tylko do 17 grudnia! :)



86 komentarzy:

  1. Lubię ziarenka, więc takie chlebki z pewnością by mi zasmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, musza byc naprawde dobre *-* sprobowalabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chleb z ziarnami kocham, ale chlebki z ziaren...może bym zjadła, nie powiem, ale byłoby to raczej jednorazowe spotkanie z nimi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jednak zauroczyłabyś się nimi tak bardzo jak my :)

      Usuń
  4. Świetny skład i wizualnie mi się bardzo podoba :) Na pewno świetnie by się skomponował z moim dżemem lub pasztetem z soczewicy (z dipem ba pewno też), ale nie wątpię że sam w sobie także świetnie smakował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był tak boski, że wszelkie dodatki stają się zbędne ale może jednak kolejny rak poszalejemy z pasztetem :D

      Usuń
  5. Robilam sobie kiedys takie krakersy z samego lnu z przyprawami. Nawet nakrecilam filmik, cala podekscytowana:) Ale potem ja i moja mama bylysmy jedynymi osobami, ktorym to smakowalo (a my zjemy wszystko) i sie rozmyslilam:) Wam by pewnie tez posmakowalo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy pewne, że tak :) U nas w domu rodzice też by pewnie spróbowali ale potem szczególnie tata stwierdził by dyplomatycznie, że zostawi nam resztę, bo to my musimy się zdrowo odżywiać :D

      Usuń
  6. ciągle się zastanawiam jak smakują takie chlebki?
    mnie jednak przeraża taka ilość lnu, za którym specjalnie nie przepadam
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, my za to uwielbiamy len i dosypujemy sobie te ziarenka prawie do każdego dania ;)

      Usuń
  7. Taki chlebek i do tego pasta rybna, pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają ładnie,ale taka ogromna ilość ziaren to raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiecie jak ja Wam zazdroszczę :D Te chlebki są genialne !!! :) Ja również zjadłabym je bez niczego - uwielbiam ziarenka, nasionka itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy prawie pewne, że te chlebki przypadłyby Tobie do gustu ;)

      Usuń
  10. O rany! O.O Wyglądają przepysznie, a w smaku muszą być jeszcze lepsze, szczególnie po takiej recenzji od razu łapie się na nie ochotę! Tylko kurczę, na firmę jeszcze nigdzie się nie napotkałam, a duuża szkoda. :(
    W sumie, jak potrafię nawet wyobrazić sobie smak takiego chlebka, tak jego struktury jest mi mega ciężko. :D + jakby on smakował z jakimś dodatkiem? Ależ mi ochoty narobiłyście, no naprawdę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałujemy, że ta firma tak słabo rozprowadza swoje produkty. Może z czasem się to zmieni ;) Sądzimy, że szczególnie z serkiem wiejskim lub jakąś pastą smakowały by równie genialnie :D

      Usuń
  11. Kurcze, tyle ciekawych rzeczy wynajdujecie, a u mnie w mieście to jakaś bida z nędzą jest :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chlebki wyglądają mega apetycznie, gdzie to można nabyć? (tylko T&J)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory tylko dostałyśmy informacje, że są dostępne w sieci tych delikatesów. Mamy jednak nadzieję, że firma wkrótce rozszerzy swoją listę sklepów :)

      Usuń
  13. Fajnie wyglądają jestem ciekawa jak samkują

    OdpowiedzUsuń
  14. Skład absolutnie zachwyca, owacje na stojąco i czapki z głów! Ja ziarenka lubię to pochrupałabym sobie to z miłą chęcią. :-) Tylko oczywiście nigdy nie będzie mi to pewnie dane, bo tego cuda nigdzie nie dorwę. :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę nie w moim stylu. Jeśli mam być szczera, bałabym się, że podrapie mi... :P Aaaale z masełkiem osełkowym, kawałkiem mokrego sera białego i pomidorkiem bez skórki... <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają rewelacyjnie , ale jeszcze nie próbowałam. Czas nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie bym takie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktyczne są super:)) Tylko nazwa "Irenki" mi się nie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę słabo kojarzy się z ciastkami i chlebkiem, nie? :D

      Usuń
    2. Tak, właśnie też mi się wydaje:))

      Usuń
  19. skusiłabym się na IRenki :D Irenka sympatycznie kusi :) z masełkiem czy suche pojadłabym . Raz próbowałam upiec bez mąki chlebek szczęścia, niestety wyszedł mi chlebek nieszczęścia. Rozpadł się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego byłyśmy zaskoczone, że ten aż tak się nie kruszył :)

      Usuń
    2. Wy to zawsze coś upolujecie :)

      Usuń
  20. Kuszą mnie takie chlebki, jako przekąskę jadłabym chyba bez opamiętania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Migdałowe również były przepyszne :) W sumie nie wiem dlaczego właśnie cynamonowe zdobyły moje serce. Za cynamonem jakoś specjalnie nie szlaje - lubię ale to nie jest miłość :) Wydaje mi się, że to przez sentyment ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my za to mimo, że kochamy cynamon to migdałowe jakoś bardziej nam smakowały. Może to dlatego, że żeby nas zadowolić to trzeba z kg cynamonu do produktu dodać? :P

      Usuń
    2. Każdy ma inne smaki :) Migdałowe również były i są bardzo smaczne :) Te paluszki są warte uwagi :) Aż tak lubicie cynamon? :) Podobno w nadmiarze jest szkodliwy ale pewnie to im się za jakiś czas zmieni :)

      Usuń
    3. Jemy cynamon codziennie z jabłkiem od ponad 4 lat :D A co do tego, że to szkodliwe na wątrobę, to jesteśmy żywym dowodem, że to są bujdy :P Musimy robić badania wątrobowe co miesiąc i zawsze są w jak najlepszym porządku :)

      Usuń
    4. ,Jabłko z cynamonem - polubiłam jak już podrosłam ale nie szaleje :) Bardzo cieszy mnie to, ze z Waszymi wątrobami jest dobrze ;) Oby tak dalej
      A co do szkodliwości cynamonu to już nie pamiętam o co chodziło ale jakiś czas temu było o tym głośno w mediach.... ze cynamon ma jakiś "składnik" "związek, który w nadmiarze jest szkodliwy"... i mieli go wycofać ze sprzedaży

      Usuń
    5. Chodzi o kumarynę ;) Jak zwykle robią "z igły widły" :P

      Usuń
  22. Może mam dziwny gust, ale dla mnie one są niesamowicie piękne. I choć małe, wydają się sycące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według nas też wyglądają pięknie i niezwykle apetycznie ;)

      Usuń
  23. Chętnie bym takich spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajniutkie :) Ziarna uwielbiam, a taka przekąska jest super zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczyma tego nie zjem, przykro mi :( ale ja czasami lubię próbować to co nie wygląda apetycznie, więc pewnie bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie świetne chlebki *.* i ile ziarenek. Tylko te siemie lniane... wolałabym większą ilość słonecznika :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne i pewnie świetne. Tylko widzę jak mi się sypią po pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie byłyśmy zdziwione, że aż tak się nie kruszyły :)

      Usuń
  28. mmm, jakie zdrowe chlebki do pochrupania, zamiast batonów do szkoły na przykład;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno by mi to posmakowało, bo taki chleb wieloziarnisty bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  30. Pysznie i zdrowo wyglądaja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak tak zachwalacie, to grzechem było by nie spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawierają dynie- już je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie dość, że najpierw kusiłyście tymi boskimi jaglanymi ciachami to teraz takie chlebki?! Już wyobrażam sobie je z moim ukochanym grani z Piątnicy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do serka pasowałyby na pewno pysznie ;) Oj będziemy jeszcze nimi kusić nie raz, bo Irenka ma duży wybór ciastek! ;D

      Usuń
  34. Czegoś takiego własnie szukałam! Jako przekąska podczas czytania będą idealne, nie tuczą tak jak orzechy i... nie brudzą książek :)
    Pozdrawiam!
    Angelika z Lustra Rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne podsumowanie! Samego lnu się tak nie pochrupie ale w formie chlebka z dodatkami innych ziaren już tak :D

      Usuń
  35. Własnie siedzę w pracy, czytam ten post i...zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda znakomicie, lubię takie chrupadełka :) Wygląda też bardzo treściwie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądają rewelacyjnie!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądają pysznie :)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie te ziarna uwielbiam solo, a w takim połączeniu to musi być dopiero smak. Na pewno wypróbuje. Idealna przekąska między posiłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny, zdrowy produkt. Bardzo dobra przekąska witaminowa. Szkoda tylko, że te produkty nie mogą być troszeczkę tańsze i bardziej dostępne w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie cena troszkę zniechęca :( ale smak rekompensuje :)

      Usuń
  41. Takich rzeczy raczej nie jem, za to utyrała mi się maca od paru miesięcy. Tak czy inaczej widzę, że produkt dobry i warto kupić w razie co. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądają jak malowane i nazwa mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny skład no i wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna przekąska! Dobrze wiedzieć, że coś takiego istnieje;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię takie chlebki z samych ziaren :D

    OdpowiedzUsuń
  46. wygląda pysznie!!! lubię takie cuda ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem nie wiem czy to jest mój gust tak do końca ale skoro zachwalacie to fajnie byłoby spróbować :) Szczególnie bałąbym się że jedząc ten chlebek w szkole to ziarenka lnu zostałyby mi pomiędzy zębami :) Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nic takiego nam się nie przydarzyło, gdyby były z makiem to sprawa na pewno wyglądałaby inaczej :D

      Usuń
  48. Wyglądają trochę jak jedzenie dla ptaków ;) ale skoro tak zachwalacie, to chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy raz widzę takie cuda, ale normalnie zakochałam się od pierwszego wejrzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak dla mnie niestety za dużo ziarna w ziarnie. Przypominają trochę sezamki z wyglądu ;) Obawiam się, że nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne to coś, taki wypas:)
    Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądają bardzo apetycznie, świetnie widać wszystkie ziarna.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądają bardzo apetycznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój poświęcony czas, a Anonimy prosimy o podpisywanie się :)

Copyright © 2016 Candy Pandas , Blogger